Încă de anul trecut mi-a fost clar că UNTOLD depășește granițele unui festival de muzică. S-a văzut acest lucru din campania ”Pay with blood” sau din încurajarea performanței de la BAC (lucru care se întâmplă și anul acesta).
Am apreciat că promovarea festivalului nu s-a redus la cumpărarea de ad-uri pe toate platformele relevante sau la anunțarea artiștilor. Echipa UNTOLD a știut să facă parteneriatele potrivite și să transforme aceste colaborări în campanii relevante și eficiente. Iar anul acesta au mers mai departe cu:
Transilvania All Inclusive
De fiecare dată când ajung în Transilvania, sunt fascinată de atmosfera locurilor, de peisaje, de arhitectură și de povești. Sunt orașe și zone pe care le-am văzut, la care aș reveni oricând (Sighișoara, Castelul Hunedoarei, Saschiz, Rupea, Biertan, Făgăraș, Alba Iulia, Sibiu, Brașov, Maramureș) și locuri în care n-am ajuns și pe care vreau să le explorez pe îndelete. Aici timpul parcă e mai răbdător, iar oamenii sunt, fără îndoială, mai prietenoși.
De aceea m-am bucurat când am văzut ce a pus la cale echipa UNTOLD prin ”Transilvania All Inclusive”, campania lansată în cadrul Conferinței Internaționale a Organizației Mondiale a Turismului. Pasul acesta mi se pare firesc și mai mult decât binevenit, fiindcă experiența UNTOLD include mai mult decât muzică (pe care abia o aștept!).
Pentru mine, UNTOLD înseamnă un roadtrip prin Apuseni înainte de festivalul de anul acesta. Înseamnă plimbări lungi prin Cluj, reîntâlniri cu prietenii care stau sau s-au mutat în Transilvania, mâncare delicioasă și o stare profundă și constantă de relaxare.
N-ai cum să vii la Cluj și să nu vrei să vezi cât mai mult din ce are de oferit zona! De aceea e extraordinar că:
În parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Turism, brățara UNTOLD va oferi în perioada 5-19 august reduceri în toate obiectivele turistice importante din Transilvania, transformând tărâmul lui Dracula în cel mai mare resort din lume.
UNTOLDerii pot să opteze pentru unul dintre cele două circuite turistice care îi vor purta prin Transilvania, de la nord spre sud. Brățara de la festival le va fi biletul de intrare, iar un ghid specializat le va dezvălui poveștile despre cimitirul Vesel de la Săpânța, Alba Iulia și cetatea sa impresionantă, Sibiu, Brașov, Sighișoara, Salina Turda sau bisericile fortificate din zonele Viscri și Prejmer.
Introducing: Transylvania All Inclusive! For the first time ever, a festival bracelet opens the gates to Dracula's land, and transforms Transylvania into the world's largest resort! Find more on untold.com!
—
Vă prezentăm Transylvania All Inclusive! Pentru prima dată, o brățară de festival deschide porțile tărâmului lui Dracula și transformă Transilvania în cea mai mare destinație turistică din lume! Aflați mai multe pe untold.com!Posted by Untold on Thursday, June 23, 2016
”Transilvania All Inclusive” nu e doar pentru turiștii străini, deși este, probabil, campania de promovare a României cu cel mai mare impact internațional real dintre toate cele desfășurate până acum. Mi se pare că e și o oportunitate excelentă pentru românii care n-au gustat încă din farmecul și legendele zonei. Cu atât mai mult cu cât Lonely Planet a numit Transilvania drept cea mai frumoasă regiune din lume de vizitat în 2016!
Știm bine că România are un potențial turistic extraordinar, însă nu cred că am deprins încă abilitatea de a învăța și spune mai departe legendele și poveștile care să atragă mai mulți turiști. Deseori fac străinii pentru noi acest lucru, dar iată, asta e ocazia de care putem profita toți pentru a deveni ambasadori mai buni ai Transilvaniei și-ai României.
Noi avem deja planul făcut, așa că fiți cu ochii pe site-ul UNTOLD pentru detalii legat de ”Transilvania All Inclusive”.
AMR: 39 de zile! #untoldiscoming
PS: Dacă încă nu aveți cazare, poate aveți noroc cu Adoptă un UNTOLD-ist. 😉
Surse foto:
Cluj Napoca Skyline via Shutterstock
Beautiful view on Corvin castle in cloudy weather. Romanian landmarks via Shutterstock
Stone paved old streets with colorful houses in Sighisoara fortress, Transylvania region of Europe via Shutterstock