Weekend-ul ce tocmai a trecut am mers, din nou, la The Power of Storytelling, ”locul” din care pleci transformat, mirat, curios, inspirat.
L-am numit loc, nu conferință sau eveniment, nu doar fiindcă aceasta a fost tematica de anul acesta (A sense of place), ci și fiindcă The Power of Storytelling nu se încadrează în această definiție. Am mai fost la PoS în 2012, când am trăit un rollercoaster emoțional și am avut ocazia să văd vorbind oameni excepționali, iar anul acesta am regăsit aceleași emoții și aceiași oameni fantastici. Oriunde și oricând s-ar întâmpla, PoS va aduce acest lucru cu sine, fiindcă rolul său este acela de a uni lumi prin intermediul experienței umane împărtășite sincer.
Fiindcă mi-am dorit mult de tot ca și oamenii de dincolo de granițele României să citească despre PoS și ce am învățat acolo, am ales să scriu în engleză și astfel să public primul meu articol pe Medium.
Vă pot spune doar că am încercat să surprind cât mai multe din ce înseamnă aceste două zile, dar nimic nu poate înlocui experiența. You had to be there!
Din punct de vedere organizatoric, PoS a avut câteva elemente care mi-au plăcut tare mult:
– librăria din care puteai cumpăra cărțile autorilor, pe care să iei apoi și autograf, din care am plecat, așa cum mă așteptam, cu un teanc de lecturi viitoare:
– Heineken cu o parte din locurile extraordinare ale căror povești s-au dezvăluit în campania #openyourcity (am o listă întreagă de locuri de văzut drep consecință 🙂 )
– clipul făcut de către HTC România după prima zi de PoS
– cafeaua aburindă de la Origo.
Toate s-au integrat perfect în tematică, iar publicul a știut să aprecieze în mod autentic contribuția lor la experiența The Power of Storytelling.
Un rezumat făcut de echipa PoS puteți găsi atât pentru prima, cât și pentru a doua zi.
Iar despre două dintre cărțile a doi dintre invitații PoS se scrie numai de bine, aici și aici. De altfel, abia mi-am găsit și eu cuvintele pentru postarea de pe Medium, dar m-am străduit să le potrivesc mai bine astfel încât să vă transmit și vouă starea ce persistă de când PoS s-a încheiat.
Anul acesta, The Power of Storytelling a fost sold out și la București, și la Cluj. Mă tem că, în curând, Cristian va trebui să găsească un loc mai mare. 🙂
Eu și Pyuric sigur vom fi acolo și anul viitor, să aplaud încă o dată echipa care a făcut posibilă întâlnirea noastră cu invitații, cu publicul, dar mai ales cu noi înșine.
Sursa foto featured: PoS Facebook page.