Oricât de profund implicată aș fi în digital, formarea mea profesională de bază este aceea de specialist în relații publice. Pe băncile facultății de Litere, secția Comunicare și Relații publice, am învățat foarte multe noțiuni fundamentale pe care le aplic și astăzi, structuri de campanii și abordări care îmi folosesc în mod constant în munca pe care o fac. Flexibilitatea acestui domeniu și versalititatea sa mi-au dat un avantaj competitiv consistent în carieră și de multe ori revin la învățăturile din relații publice pentru a-mi consolida cunoștințele și pentru a adăuga altele.
PR-ul creează valoare – aceasta e tema sub care se desfășoară anul acesta PR Forum, care, pentru mine, reprezintă un prilej unic de a-l asculta pe renumitul Paul Holmes (fondator & CEO The Holmes Report & SABRE Awards), alături de alți invitați internaționali și locali pe care îi admir:
– Pascal Beucler – Senior Vice President & Chief Strategy Officer, MSLGROUP, care are peste 27 de ani experiență în PR și comunicare, fiind specialist în dezvoltarea strategiilor de branding și business.
– Boris Beker – Managing Partner la Chapter 4 Group, specializat în domeniul responsabilității sociale și a crizelor de imagine.
– Hortensia Năstase – Managing Partner, GolinHarris București
– Crenguța Roșu – Managing Partner, DC Communication
– Ioana Mănoiu – Managing Partner, GMP PR și mulți alții.
Eu eram încă la facultate când a avut loc prima ediție PR Forum, iar acum, 8 ani mai târziu, mă bucur să pot susține acest eveniment ce anul acesta abordează o serie de teme importante pentru mine și pentru orice om de comunicare:
– tendințe în relațiile publice – pentru că este nevoie să avem o bună înțelegere a schimbărilor fundamentale care transformă domeniul relațiilor publice;
– provocări și oportunități ale domeniului – pentru că trebuie să știm cum ne putem echipa cu abilități și informații care să ne facă flexibili, adaptabili și competitivi într=o piață tot mai fragmentată;
– comunicare integrată – fiindcă, așa cum știu din facultate și mi-a rămas literă de lege, specialistul de relații publice trebuie să aibă o pregătire multidisciplinară prin excelență.
– social media în PR – fiindcă nimic nu se mai face în comunicare fără măcar o latură digitală.
– bune practici în PR – pentru că e nevoie să ne punem mereu întrebări legate de aspectul etic al profesiei de practician de relații publice, în special într-un mediu în care granițele de tot felul au devenit permeabile.
– studii de caz actuale – care eu aș dori să fie tot mai bine evidențiate, pentru a stabili așteptări corecte atât din partea clienților, cât și din partea specialiștilor de relații publice.
Consider că este extrem de important ca, dincolo de practica zilnică a profesiei de om de comunicare, ca dincolo de ceea ce învățăm pe cont propriu, să ne rezervăm, periodic, măcar o zi dedicată reflecției asupra practicilor din domeniu și transformărilor la nivel macro. PR Forum 2014 este o astfel de oportunitate, care combină cu succes posibilitatea unei reflecții cu dezbaterile bine structurate alături de oameni experimentați din domeniu. Eu voi fi acolo pe 26-27 martie și sper că și voi la fel.
One Response
Trackbacks/Pingbacks