Despre piaţa de publicitate online din România s-au scris și se scriu foarte multe, însă când ajungem la pasul de a pune în practică tot felul de campanii, ne lovim inerent, de o serie de obstacole. Am trecut și eu prin acest lucru și cred că nu sunt singura. De aceea țin foarte mult la grupul de comunicare și promovare online de pe Facebook, fiindcă mă ajută să înțeleg mai bine ce se întâmplă la noi și fiindcă știu că acolo voi găsi mereu practicieni cu care să mă sfătuiesc asupra unei probleme sau asupra alteia.
Însă, mai mult decât atât, trebuie să încercăm să ne organizăm mental, în mod individual, toate informațiile pe care le filtrăm de unii singuri sau cu ajutorul rețelei de profesioniști pe care ne-am format-o. De aceea cred că, pentru mine, e momentul să particip la cursul de publicitate online al lui Doru Panaitescu.
Ce vreau eu să aflu și să învăț de acest curs:
- despre particularitățile publicului din România în cadrul mai multor platforme
- despre eficiența și folosirea bannerelor în România
- despre eficacitatea Google Display Network în România
- despre optimizarea media planurilor pentru online
- despre alte soluții de publicitate contextuală în România
- despre campaniile cross-media și cum ajungem să măsurăm rezultatele când purtăm utilizatorul pe mai multe canale până la acțiunea finală dorită.
Și fiindcă sunt sigură că nu sunt singura care este interesată de aceste subiecte, dragi membri ai grupului, am o oportunitate foarte interesantă pentru voi!
Am încheiat un parteneriat strategic cu compania Marketeer.ro, specializată în cursuri de advertising online. Probabil că îl cunoașteți din auzite măcar pe Doru Panaitescu, membru al acestei liste și unul din primii consultanți de marketing online de pe piața de profil din România. Am avut șansa să ”fur” câte puțin din experiența lui Doru, iar acum vreau să învăț cât mai multe.
Special pentru membrii acestui grup, Doru ne oferă o reducere de 15% la înscrierea la cursurile sale, respectiv 20% pentru înscrierea a mai mult de două persoane de la aceeași companie.
Pentru a beneficia de această reducere, trebuie să specificați în formularul de înscriere de pe site codul “CPO2013” în câmpul “cod promotional reducere“. Reducerea este valabilă doar pentru edițiile din 25-26 martie, respectiv 22-23 aprilie 2013 și doar pentru membrii grupului. Mai multe detalii găsiți pe www.marketeer.ro.
Cursurile deschise oferite de Marketeer.ro se desfășoară timp de două zile și acoperă întreaga plajă de cazuistică necesară clienților de publicitate și magazinelor online care vor să aprofundeze noțiunile de marketing online necesare pentru o mai bună cunoaștere a acestui domeniu.
Așadar, spor la înscrieri! Cu cine mă întâlnesc la curs?
photo credit: Photo Giddy via photopin cc
photo credit: ebayink via photopin cc