După discuția inițiată vineri pe Facebook de către Alin, mi-am dat seama câtă nevoie avem să privim către piața din afară pentru a învăța de specialiștii de acolo.
De ce cred asta?
Nu fiindcă nu ar exista destule studii de caz din care să tragem concluzii utile, nu fiindcă la noi nu ar fi destui oameni cu experiență, care muncesc și au rezultate. Personal, cred că e esențial să tragem cu ochiul și la ce se întâmplă în afară pentru câteva motive importante:
- fiindcă acolo ritmul schimbării este mai rapid
- fiindcă marketerii din vestul Europei sau din SUA sunt mai deschiși către nou, către a experimenta cu tactici și canale noi
- fiindcă specialiștii din afară nu se tem să-și facă publice metodele până la cel mai mic detaliu, cu bune și cu rele
- fiindcă ei au tendința de a se ajuta mai multe între ei, de a oferi feedback și de a discuta cu oricine vine cu un subiect consistent pentru a-l dezbate
- fiindcă marketerii pasionați se implică în comunități precum Inbound.org, unde putem găsi resurse și sfaturi care să ne ajute să ne dezvoltăm.
Am văzut acest lucru în numeroasele articole și email-uri citite și mi se pare extraordinar că anul acesta avem ocazia să întâlnim 4 dintre acești marketing rockstars la GPeC Summit 2015!
Cine sunt acești marketeri?
Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator WordStream), Brian Massey (Fondator Conversion Sciences) şi Viljo Vabrit (CEO ConversionXL Agency) – ei sunt cei 4 care vor fi la București pe 24 noiembrie pentru a ne împărtăși din experiența lor.
Dacă nu ați apucat încă să vă familiarizați cu activitatea lor, mai e vreme până la conferință, așa că vă încurajez să le citiți blogurile, să vă abonați la newsletterele lor și să încercați să le aplicați recomandările, în măsura în care vi se potrivesc.
Nu știu ce magie a făcut echipa GPeC să-i aducă în România, dar îi sunt tare recunoscătoare! E încă o dovadă a faptului că munca făcută cu rost și cu pasiune aduce rezultate.
Dintotdeauna am fost de părere că cel mai mare atu pe care îl poate avea un marketer e dorința de a învăța. Și sunt multe, tare, tare multe lucruri de învățat. Momentan, eu încerc să mă dezvolt pe partea de inbound marketing, cu tot ce presupune acest lucru (inclusiv content marketing), iar apoi îmi doresc să studiez mai bine cele mai eficiente tehnici de CRO (Conversion Rate Optimization).
Cred că e important să știți că GPeC Summit nu se adresează doar celor care au un magazin online, în accepția pe care o dăm acestui termen. Rolul nostru, ca marketeri sau oameni de comunicare, este să susținem obiectivele de business ale companiei prin tacticile pe care le aplicăm, aducând, în același timp, beneficiile dorite de către publicul țintă. Prin urmare, pe 24 noiembrie mi-aș dori să mă întâlnesc la GPeC Summit cu oameni din domenii cât mai diverse, fiindcă discuțiile pe care le vom purta acolo ne vor ajuta pe toți.
Până pe 8 noiembrie puteți cumpăra un bilet early bird sau mai multe (69 euro, cu 30 euro mai ieftin decât prețul întreg), o investiție pe care merită să o faceți în voi, pentru dezvoltarea profesională și personală.
Ne vedem acolo!