Cum scapam de ”marketing myopia” (spoiler: la GPeC Summit)
Nu știu voi cum sunteți, însă la mine cele mai multe zile trec cu o viteză care i-ar face invidioși și pe vitezomanii de pe A2. Așa că încerc că profit cât pot de mult de orice răgaz care mă ajută să fac un pas în spate și să văd ”the big picture”.
Cu toții suferim de marketing myopia câteodată, de aceea oportunitățile de a învăța și de a ne pune întrebări esențiale despre ce facem și cum facem devin cu atât mai valoroase.
GPeC Summit (16-18 mai 2017) creează în fiecare an contextul perfect pentru aceste întrebări, punându-ne față în față cu specialiști din piață, cu modele diferite de business și perspective diverse asupra bunelor practici din domeniu. Fiecare interacțiune, fiecare speech și fiecare cifră ne pot ajuta să ne corectăm traiectoria.
Când am văzut că vine Rob Siefker, head of Customer Loyalty la Zappos, am știut deja că, oricât de aglomerată ar fi această perioadă, nu aș putea rata șansa de a învăța de la omul care se ocupă de 13 ani de programul de loializare care a creat un standard în industria de ecommerce și nu numai.
De la Tomi Ahonen vreu să prind idei cheie despre optimizarea pentru mobile, iar Karl Gilis mă aștept să vină din nou cu muuuultă energie și idei utile și relevante, comunicate fără ocolișuri.
Vă recomand să profitați de ultimele 2 zile în care puteți prinde biletele early-bird la ediția de mai a GPeC Summit! GPeC e un eveniment în spatele căruia se ascunde multă muncă și enorm de multă pasiune pentru a face lucruri bune, utile, relevante și care au crescut, an de an, standardele industriei.
De asemenea, am o invitație de dat celui mai bun răspuns la întrebarea: cu ce tactică de creștere ai vrea să experimentezi dacă ai avea/dacă ai un magazin online și de ce?
Aștept răspunsurile voastre până pe 10 mai, iar pe 11 voi anunța câștigătorul/câștigătoarea.
Ca-n fiecare an, ne vedem la GPeC Summit (16-17-18 mai 2017)!
Later edit [11 mai 2017]: Iulian, felicitări, invitația este a ta! O să primești detaliile pe mail. Mulțumesc tuturor pentru comentarii și interes!