Nu știu voi cum sunteți, însă la mine cele mai multe zile trec cu o viteză care i-ar face invidioși și pe vitezomanii de pe A2. Așa că încerc că profit cât pot de mult de orice răgaz care mă ajută să fac un pas în spate și să văd ”the big picture”.
Cu toții suferim de marketing myopia câteodată, de aceea oportunitățile de a învăța și de a ne pune întrebări esențiale despre ce facem și cum facem devin cu atât mai valoroase.
GPeC Summit (16-18 mai 2017) creează în fiecare an contextul perfect pentru aceste întrebări, punându-ne față în față cu specialiști din piață, cu modele diferite de business și perspective diverse asupra bunelor practici din domeniu. Fiecare interacțiune, fiecare speech și fiecare cifră ne pot ajuta să ne corectăm traiectoria.
Când am văzut că vine Rob Siefker, head of Customer Loyalty la Zappos, am știut deja că, oricât de aglomerată ar fi această perioadă, nu aș putea rata șansa de a învăța de la omul care se ocupă de 13 ani de programul de loializare care a creat un standard în industria de ecommerce și nu numai.
De la Tomi Ahonen vreu să prind idei cheie despre optimizarea pentru mobile, iar Karl Gilis mă aștept să vină din nou cu muuuultă energie și idei utile și relevante, comunicate fără ocolișuri.
Vă recomand să profitați de ultimele 2 zile în care puteți prinde biletele early-bird la ediția de mai a GPeC Summit! GPeC e un eveniment în spatele căruia se ascunde multă muncă și enorm de multă pasiune pentru a face lucruri bune, utile, relevante și care au crescut, an de an, standardele industriei.
De asemenea, am o invitație de dat celui mai bun răspuns la întrebarea: cu ce tactică de creștere ai vrea să experimentezi dacă ai avea/dacă ai un magazin online și de ce?
Aștept răspunsurile voastre până pe 10 mai, iar pe 11 voi anunța câștigătorul/câștigătoarea.
Ca-n fiecare an, ne vedem la GPeC Summit (16-17-18 mai 2017)!
Later edit [11 mai 2017]: Iulian, felicitări, invitația este a ta! O să primești detaliile pe mail. Mulțumesc tuturor pentru comentarii și interes!
May 07, 2017 - 09:10 PM
As dori sa experimentez cu optimizarea pentru mobile, pentru ca oamenii isi petrec mult timp pe smartphon-uri si aastfel as putea creste poate chiar valoarea medie de cos a magazinului online.
May 08, 2017 - 10:11 AM
As dori sa experimentez fidelizarea clientilor prin mobile apps. Adica, daca acum toata atentia lor este in telefoane, pot sa ma folosesc de acele micromomente ca sa le ofer o experienta faina, dar si sa imi cresc notorietatea.
As experimenta de asemenea cu funnels si facebook traffic, sunt curios cat m-ar duce costul de achizitie al unui client nou daca ai un funnel bine pregatit si cu o conversie decenta. Cred ca m-ar ajuta mai mult decat adwords in ceea ce priveste costul.
May 09, 2017 - 10:25 AM
Eu cred ca strategia de crestere cea mai sigura este contentul. Si in special, contentul relevant. As merge si pe traficul refferal, mai ales pe content creativ realizat cu bloguri specializate. Si cred ca si o dezvoltare pe orizontala, prin imbogatirea categoriilor de produse prin parteneriate strategice cu alte magazine online complementare ar aduce crestere.
May 09, 2017 - 02:14 PM
Mă ocup de social media pentru un magazin cu produse super-premium destinate câinilor și pisicilor. Din punctul meu de vedere, site-ul nu e user friendly, însă nu sunt în măsură si zic exact ce lipsește. Cu toate astea, aș vrea să experiementez pe partea de newsletter marketing pentru creșterea vânzărilor. Și aș încerca A/B testing.
May 09, 2017 - 11:47 PM
Buna, Andra,
Daca as avea ( si mi-am propus sa am in viitorul apropiat) un magazin/ o serie de magazine online as incerca in primul rand sa imbunatatesc rata de conversie pentru ca “nowadays” toata lumea cauta sa atraga cat mai mult trafic prin Facebook Ads/ Adwords ( chiar si aici experimentand putin) , doar cativa acorda insa o atentie sporita conversiei.
Mai mult decat tactica de crestere conteaza nisa aleasa. O nisa bine aleasa, unde concurenta este scazuta si piata poate inca nici macar nu este formata poate deveni o mina de aur cat ai spune ” GPeC Summit” .
Strict ca si tacticade crestere pentru un magazin online la inceput de drum as folosi comunitatile uriase ale influencerilor ce graviteaza in jurul produsului ( nisei) promovate de mine. Fiecare influencer ar avea un cod de reducere “ANDRA10” care m-ar ajuta pe mine sa tin evidenta vanzarilor generate de respectivul, l-ar ajuta pe el sa isi calculeze singur comisionul, i-ar ajuta pe urmaritori sa obtina reduceri masive. Win- win- win situation.
Ar mai fi multe de spus, mai am multe de invatat si cred ca acest event pica la tanc pentru cineva care isi doreste sa atinga cele mai inalte culmi in marketing digical. (lucky me)
May the best comment win! 🙂
May 10, 2017 - 10:57 AM
Pentru un magazin cu produse de nisa as merge pe Content Marketing, deoarece e important pentru client sa stie ce oferi si de ce merita sa cumpere acel produs. Dar in egala masura as pune accent pe partea de optimizare pentru mobile. Se poate spune ca Mobile este prezentul, nu doar viitorul in domeniul magazinelor online.
May 10, 2017 - 07:18 PM
In prezent detin un blog de lifestyle si moda, la care m-am gandit ca pe viitor sa implementez o sectiune de shop online. In mod cert mi-ar placea sa experimentez platforma Bluegento, deoarece se pozitioneaza in solutiile gen Do-It-Yourself. De asemenea. imi doresc ca mamazinul meu online sa ruleze intr-un mod rapid, unde sa nu existe erori, astfel evitand la pierderea potentialilor clienti.
May 10, 2017 - 07:19 PM
In prezent detin un blog de lifestyle si moda, la care m-am gandit ca pe viitor sa implementez o sectiune de shop online. In mod cert mi-ar placea sa experimentez platforma Bluegento, deoarece se pozitioneaza in solutiile gen Do-It-Yourself. De asemenea. imi doresc ca mamazinul meu online sa ruleze intr-un mod rapid, unde sa nu existe eroroi, astfel evitand la pierderea potentialilor clienti.