How To Web 2011 live blogging – day 2, part 1
Bogdan Iordache (Co-founder and CEO, How to Web) a dat startul celei de-a doua zile la How To Web! Incepe live blogging-ul cu insight-uri noi.
Carlos Eduardo Espinal (Partner, Seedcamp), on Trends in seed investing
- 57 de companii fac parte din cercul de investitii al Seedcamp, un fond de investitii seed care are ca avantaj reteaua mare care ii poate ajuta
- companiile din Seedcamp se ajuta mai mult intre ele decat ajuta investitorii individuali un start-up
- integrarea in ecosistemul start-up-urilor si investitiilor se face mult mai rapid avand o baza de contacte in domeniu, lucru pe care il sustine Seedcamp
- un trend in investitiile seed este democratizarea serviciilor: cresterea accesului la unele servicii care le erau rezervate doar unora in trecut.
Mark Randall (Chief Strategist, Adobe), on Finding Your Big Idea Questioning
Vă invit să vedeți speech-ul lui Mark, pentru că are niște insight-uri pe care le spune mai bine decât le-aș putea eu sintetiza în scris.
Startup Challenge, Presentations, round 2
Au prezentat:
- Betcafe (Greece)
- Finderly (Austria)
- Nexi.me (Romania)
- Tripomatic (Czech Republic)
- MobileCampaign.eu (Hungary)
Eric Wahlforss (Co-founder and CTO, Soundcloud), on Bootstrapping – The ride from zero to hundreds of apps and millions of users
Adam Fischer (Co-founder, Prezi.com), on Prezi, the language of writing in space
Am ascultat despre modelul de business Prezi si cum o idee p[entru un business online poate veni de oriunde (Adam e arhitect la origini). Va recomand acest instrument pentru prezentari, fiindca va avea un impact mult mai mare asupra publicului vostru decat ppt-urile de care suntem toti satui. 🙂
Raluca Georgescu (Co-founder, Wembrio – moderator), Max Niederhofer (Founder & CEO, Qwerly), Vladimir Oane (Co-founder & CEO, UberVU), Alexandru Costin (EiR, BusinessCatalyst), on Key-metrics for SaaS businesses
Cei mai importanti indicatori de urmarit in cazul unei afaceri care ofera software as a service (Saas) sunt:
- CMRR (Committed Monthly Recurring Revenue)
- Churn
- CAC (Customer Acquisition Cost)
- CLTV (Customer Lifetime Value)
Mai multe detalii despre acesti indicatori puteti gasi in doua articole pe care le-am gasit a fi foarte utile: SaaS Metrics: The Key to Success in the SaaS Model (informatii de baza) si SaaS Metrics – A Guide to Measuring and Improving What Matters (o abordare mai complexa).