How To Web 2011 live blogging – day 2, part 1

Bogdan Iordache (Co-founder and CEO, How to Web) a dat startul celei de-a doua zile la How To Web! Incepe live blogging-ul cu insight-uri noi.

Carlos Eduardo Espinal (Partner, Seedcamp), on Trends in seed investing

  • 57 de companii fac parte din cercul de investitii al Seedcamp, un fond de investitii seed care are ca avantaj reteaua mare care ii poate ajuta
  • companiile din Seedcamp se ajuta mai mult intre ele decat ajuta investitorii individuali un start-up
  • integrarea in ecosistemul start-up-urilor si investitiilor se face mult mai rapid avand o baza de contacte in domeniu, lucru pe care il sustine Seedcamp
  • un trend in investitiile seed este democratizarea serviciilor: cresterea accesului la unele servicii care le erau rezervate doar unora in trecut.

Mark Randall (Chief Strategist, Adobe), on Finding Your Big Idea Questioning
Vă invit să vedeți speech-ul lui Mark, pentru că are niște insight-uri pe care le spune mai bine decât le-aș putea eu sintetiza în scris.

Startup Challenge, Presentations, round 2
Au prezentat:

  • Betcafe (Greece)
  • Finderly (Austria)
  • Nexi.me (Romania)
  • Tripomatic (Czech Republic)
  • MobileCampaign.eu (Hungary)

Eric Wahlforss (Co-founder and CTO, Soundcloud), on Bootstrapping – The ride from zero to hundreds of apps and millions of users

 

Adam Fischer (Co-founder, Prezi.com), on Prezi, the language of writing in space
Am ascultat despre modelul de business Prezi si cum o idee p[entru un business online poate veni de oriunde (Adam e arhitect la origini). Va recomand acest instrument pentru prezentari, fiindca va avea un impact mult mai mare asupra publicului vostru decat ppt-urile de care suntem toti satui. 🙂

Raluca Georgescu (Co-founder, Wembrio – moderator), Max Niederhofer (Founder & CEO, Qwerly), Vladimir Oane (Co-founder & CEO, UberVU), Alexandru Costin (EiR, BusinessCatalyst), on Key-metrics for SaaS businesses
Cei mai importanti indicatori de urmarit in cazul unei afaceri care ofera software as a service (Saas) sunt:

  1. CMRR (Committed Monthly Recurring Revenue)
  2. Churn
  3. CAC (Customer Acquisition Cost)
  4. CLTV (Customer Lifetime Value)

Mai multe detalii despre acesti indicatori puteti gasi in doua articole pe care le-am gasit a fi foarte utile: SaaS Metrics: The Key to Success in the SaaS Model (informatii de baza) si SaaS Metrics – A Guide to Measuring and Improving What Matters (o abordare mai complexa).

3 Responses

  1. rivi
    Nov 10, 2011 - 10:24 AM

    super. am downloadat aplicatia. sunt online 😀

    • Andra Zaharia
      Nov 10, 2011 - 11:30 AM

      Yey! Sa-mi spui si mie cum ti s-a parut.

Trackbacks/Pingbacks

  1. How To Web 2011 – Unde poti sa il urmaresti