Future of Media – cine si cum va modela mediul digital in 2015

Spre final de an e momentul să ne facem timp să reflectăm asupra a ce s-a schimbat anul acesta în sfera digitală și să încercăm să anticipăm trend-urile ce vor modela domeniul anul viitor.

A fost un an plin, însă fără răsturnări majore de situație. În 2014 am reușit, la nivel de industrie a comunicării, să aprofundăm anumite aspecte, în timp ce unele ar putea în continuare fi îmbunătățite. Care sunt aceste aspecte, vom afla în discuții utile mâine, la Future of Media.

Cred că cel mai interesant aspect rămâne faptul că straturile sferei digitale se intersectează în cele mai neașteptate moduri, creând o dinamică foarte ofertantă, dar care cere și un grad ridicat de adaptare la schimbare. Iar bunii comunicatori nu construiesc campanii reactive, ci anticipative sau prin care ajung chiar să stabilească noi standarde în industrie. De aceea mâine vreau să particip la discuțiile despre câteva dintre reperele pe care ar trebui să le urmărim anul viitor în ceea ce privește comunicarea online.

Eu una abia aștept să îi ascult pe Tudor Galoș, pe Bogdan Botezatu de la Bitdefender și pe Mugur Pătrașcu, profesioniști pe care îi respect și ale căror opinii le citesc cu mult interes. Vă transmit mâine concluziile și sfaturile utile de integrat pentru campaniile de anul viitor.PÂnă atunci, mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul oficial al Future of Media.