De ce sa-ti iei repede bilet pentru GPeC Summit (11 – 13 Mai 2015)
Mai sunt două zile în care poți să-ți cumperi bilet din categoria Very Early Bird pentru GPeC Summit ce va avea loc între 11 și 13 mai 2015, iar eu am câteva motive foarte bune să-ți recomand acest lucru. Evenimentul aniversează anul acesta 10 ani, o reușită extraordinară într-un domeniu extrem de competitiv și care se mișcă într-un ritm amețitor. Participarea la GPeC este o experiență extrem de utilă, care te ajută să-ți stabilești o serie de repere și să deprinzi bune practici pe care să le aplici imediat ce ai ajuns la birou sau acasă.
Ce a reușit echipa GPeC anul acesta este să-l aducă pe Neil Patel în București, care va veni în mai la București pentru a împărtăși din experiența sa. Iată câteva informații despre Neil Patel pe care poate nu le știați și care îl plasează în top 10 marketeri la nivel mondial:
– Neil este antreprenor de la 15 ani, moment care a marcat și orientarea sa către tehnicile de creștere a unui business după lansarea eșuată a primului său startup;
– la 17 ani a devenit co-fondatorul unei companii de consultanță care a ajuns ulterior să ofere serviciile sale companiilor de renume, precum Hewlett Packard, Samsung, Amazon, Microsoft, Walmart, General Motors sau Viacom;
– acestea au fost urmate de stabilirea a 3 companii care l-au adus pe Neil în atenția marketerilor și antreprenorilor din toată lumea: KISSmetrics (o platformă de analytics pentru companii mici și de mărime medie), Crazy Egg (un instrument care realizează heatmaps pentru site-uri pentru a îmbunătăți rata de conversie), QuickSprout (o serie de instrumente orientate către creșterea traficului pentru site-uri);
– KISSmetrics a obținut finanțare de 4 milioane de dolari până acum de la fonduri de investiții și investitori cunoscuți și respectați, precum Dave McClure, iar produsul are o rată foarte mare de succes, bazat pe rezultate și pe necesitățile unei piețe de marketing tot mai competitive.
Povestea de viață a lui Neil merită citită, iar proiectele sale și mai ales blogul său trebuie urmărite pentru informațiile utile despre marketing și tehnici de creștere a unui business. În articolele sale se regăsesc informații despre marketing, SEO, e-commerce și multe alte domenii care funcționează împreună și care trebuie abordate ca un tot unitar.
Desigur, experiența cu piețe precum cea a Statelor Unite sau din țările vestice poate fi diferită față de cea a pieței locale, dar acest lucru nu este decât o altă oportunitate de a învăța ce funcționează în alte contexte și de a experimenta cu propriile mijloace.
Bineînțeles, Neil Patel nu este singurul motiv pentru a alege să mergi la GPeC. Cred că anul acesta GPeC Summit va fi mai bun decât oricând, fiindcă experiența echipei organizatoare își spune cuvântul la fiecare ediție, atât la nivel de organizare, cât mai ales la nivel de conținut, care este, în fond, obiectivul principal al oricărui participant.
Așadar, vă aduc aminte de ce e bine să vă luați bilete din vreme:
Oferta promoțională Very Early Bird, este valabilă până pe 28 februarie 2015, prețul unui bilet fiind de doar 49 EUR (TVA inclus) pentru fiecare zi de eveniment sau cu discount de 30 EUR pentru toate cele 3 zile, un bilet 3-Day-Pass costând 117 EUR (TVA inclus), redus de la 147 EUR.
Sursa foto featured: Flat design vector illustration icons of e-commerce symbols, internet shopping elements and objects in retro stylish color. Isolated on colored background via Shutterstock