Castiga 2 invitatii la GPeC Summit 2015, cel mai bun eveniment de ecommerce al anului

GPeC Summit 2015, care va avea loc între 11 și 13 mai în București, este, în opinia mea, nu doar cel mai bun eveniment de ecommerce al anului, ci și o oportunitate excelentă pentru marketeri și oameni de comunicare de a învăța și de a discuta cu specialiști de renume mondial.

La fiecare ediție GPeC la care am participat, am apreciat cât de bine sunt orientate discuțiile către subiectele importante din industrie, din care mereu derivă concluzii cu aplicabilitate imediată. În cadrul conferinței și a celor două zile de workshop-uri de la GPeC Summit 2015 vor fi abordate teme precum: Cifre de Piață, Tendințe și Evoluții, Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, SEO, SEM, Usability, Web Analytics, Curierat, Management, Investiții, Studii de Caz și multe altele.

Un line-up de superstaruri ale ecommerce-ului și marketingului global

Neil Patel (Co-Founder CrazyEgg, HelloBar & KISSmetrics), Chris Goward (President & CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Optimiser of Everything), Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Ivan Mazour (CEO & Founder Ometria) și Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster) sunt doar câțiva dintre speakerii care aduc pe scena GPeC Summit un nivel înalt al discuțiilor, experiență bogată cu publicuri globale și campanii de succes. Șansa de a-i auzi vorbind live și de a le adresa întrebări este una ce nu trebuie ratată!

Orice poate fi optimizat

Zona de ecommerce, prin mecanismele sale dinamice și prin natura sa competitivă, este una care dă naștere tot timpul tacticilor inovatoare. Din acest sector de business provin o mulțime de cunoștinte și idei care ne ghidează și în eforturile de marketing, motiv pentru care cred că marketerii au o mulțime de învățat dintr-un eveniment precum GPeC Summit.

Cred sincer în zicala ”mereu se poate mai bine”, iar discuțiile cu alți specialiști, din același domeniu sau din domenii diferite, au capacitatea de a ne ajuta să comparăm metode de lucru și să învățăm tot felul de hack-uri utile care să ne facă jobul mai ușor și mai eficient.

Un marketer care vrea să-și rafineze metodele nu se va opri niciodată din învățat!

Din observarea atentă a câtorva marketeri extrem de apreciați la nivel mondial am văzut că o singură regulă este valabilă pentru a avea proiecte de succes: învățarea continuă. Informația, însoțită de practică și experimentare, face parte din așa zisa rețetă a succesului, pe care fiecare și-o construiește în stilul propriu. De aceea cred că este fundamental pentru dezvoltarea noastră ca specialiști să nu ne oprim niciodată din învățat și să nu presupunem niciodată că stăpânim pe deplin o tactică sau alta.


Sursa foto: Stock Vector Illustration: Flat design vector stylish illustration concept with icons of retail commerce via Shutterstock

La ediția aniversară de anul acesta a GPeC Summit vei avea ocazia să cunoști cei mai importanți furnizori de servicii din industria de ecommerce locală și regională, așa că oportunitățile de învățare de la oameni cu mulți ani de experiență nu lipsesc nici ele.

Dacă mai ai nevoie de motive în plus ca să participi, îți ofer eu două chiar acum!

Prin susținerea organizatorilor GPeC Summit 2015, am pentru tine două invitații individuale la eveniment.

Ce trebuie să faci: lasă un comentariu în care să-mi spui care e cel mai relevant speaker pentru tine dintre invitații GPeC Summit, iar eu voi alege 2 câștigători prin tragere la sorți prin Random.org. Te poți înscrie până pe 16 aprilie, ora 23:59.

Dacă nu vrei să lași participarea la pe seama norocului, află că biletele Early Bird sunt disponibile până pe 10 aprilie, așa că îți recomand să îți rezervi unul cât mai curând!

Până la eveniment, îți recomand să citești blogul GPeC, unde sunt publicate o mulțime de informații utile pentru cei care au magazine online sau plănuiesc să-și facă unul.

Baftă la extragere!

Later edit (20.04.2015): câștigătoarele extragerii sunt Laura, de la NeaKaisa.ro, și Georgiana Lungu – GeorgianaLungu.ro. Felicitări, ladies! Enjoy GPeC Summit 2015!