Pentru mine Twitter e cu totul special. Spre deosebire de Facebook și de orice altă platformă de social media, contextul comunicării și orientarea profesională a utilizatorilor de Twitter dau naștere unor oportunități minunate.
Datorită Twitter-ului am ajuns să discut cu oameni precum Chris Brogan, care mi-a dat follow acum vreun 1 an și ceva. Când am primit notificarea, m-am șters la ochi și am început să țopăi de bucurie aproape. Tot prin Twitter am luat legătura și cu Russ Lidstone, CEO Havas UK, alături de care pregătesc ceva foarte interesant pentru voi. Tot așa am vorbit cu DJ-ul Andy Caldwell, căruia am ajuns să-i iau interviu în urma unei discuții pe Twitter. Ba chiar am și câștigat o carte într-un concurs organizat de Ogilvy New York, ”Confessions of an advertising man” a lui David Ogilvy însuși, care a venit tocmai de peste ocean la mine.
Iar azi am avut bucuria să schimb câteva mesaje cu Geoffrey Hantson, Executive creative director la agenția Duval Guillaume Modem din Belgia. Poate nu vă spune nimic numele lui sau al agenției, însă cu siguranță vă va spune ceva clipul de mai jos:
Domnul cu care am vorbit astăzi este chiar mintea creativă din spatele acestui clip și a multor altora la fel de bune și surprinzătoare. Am avut plăcerea să-l ascult la IAB Forum anul acesta și vă invit să vedeți celelalte clipuri și câteva gânduri din prezentarea sa în articolul de live blogging de la eveniment.
Partea foarte tare e că această micuță agenție din Belgia se specializează pe crearea de virale, iar semn că fac treabă bună este și includerea lor în topul AdAge a celor mai virale campanii din 2012.
Așadar, cred că o să-mi fac din nou curățenie în ”following” și voi face o listă cu oamenii care chiar tweet-uiesc lucruri interesante și utile, precum Olivier Blanchard. Voi aveți sugestii de oameni valoroși pe Twitter?