Merg (pentru a cincea oara) la How to Web Conference 2015

Anul acesta voi merge pentru a cincea oară (consecutiv) la How to Web Conference, evenimentul care m-a adus mai aproape de oameni și oportunități la care nici n-aș fi visat când am început să lucrez în domeniul comunicării.

După 2 ani în care am făcut parte din echipa care pune la cale How to Web an de an, revin ca participant, nu doar din dorința de a-i aplauda încă o dată pe foștii colegi pentru tot ce fac, ci mai ales fiindcă știu că voi învăța din nou lecții de business și de viață care să mă ajute să evoluez.

HTW 2015 Facebook Cover

Dacă nu sunteți familiarizați cu zona de startup-uri și abordarea specifică, poate ați fi curioși pentru cine ar fi potrivită participarea la conferință. Fiindcă am atât experiența organizatorului, cât și a participantului, eu cred că How to Web Conference e locul potrivit:

  • pentru cei care vor să înțeleagă ecosistemul antreprenorial din tehnologie
  • pentru cei care vor să descopere un nou mod de a construi produse, de a concepe și aplica modele de business, într-un mod mai agil, mai orientat către rezultate reale, mai aproape de nevoile consumatorilor
  • pentru cei care înțeleg valoarea gândirii antreprenoriale pentru orice activitate, fie că e vorba de un job într-o companie mai mare
  • pentru cei care vor să învețe de la alți antreprenori și specialiști ce înseamnă să construiești și să crești o companie, să te confrunți cu obstacolele extinderii operațiunilor și alte provocări de tot felul
  • pentru cei care caută inspirație, motivație și răspunsuri la întrebările pe care le avem cu toții
  • și mai ales pentru cei care știu că nu există rețete pentru succes, ci un proces constant de trial & error prin care au trecut toți speakerii pe care îi vom vedea pe scenă în noiembrie.

Revin an de an la How to Web fiindcă de fiecare dată am plecat cu perspective noi, cu idei și planuri de acțiune și mai ales cu relații profesionale create în urma oportunităților de networking. Și aș vrea să subliniez că acesta e unul dintre punctele forte ale How to Web Conference: faptul că e suficient de mare încât să atragă speakeri extraordinari, dar are și mărimea potrivită astfel încât să ai șansa să vorbești cu invitații și cu o mulțime de antreprenori și specialiști din public.

how to web conference speakers 2015

Anul acesta, la conferință vor veni și o serie de speakeri specializați pe startup marketing (yay!), lucru care mă entuziasmează tare mult! La fel de mult mă bucur și pentru faptul că

Abia aștept să-i cunosc și să-i aud vorbind pe:

  • Sujan Patel, Co-Fondator ContentMarketer.io – va vorbi despre Actionable Growth Hacking Tactics
  • Bram Kanstein, Fondator Startup Stash – va vorbi despre How to build a community around your startup
  • Martin Eriksson, Co-Fondator Mind the Product și Product Tank
  • John Collins, Managing Editor la Intercom – ne va învăța cum să Grow your startup with killer content.

Lista va continua cu o mulțime de invitați care vor veni la București să ne ajute cu sfaturi din experiența proprie.

Startup-urile early stage în căutare de oportunități au și ele o de câștigat prin participarea la Startup Spotlight, competiția dedicată lor care se desfășoară în paralel cu How to Web. Dincolo de premiile în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, echipele participante vor învăța direct de la mentori experimentați și vor avea oportunitatea să găsească parteneri sau chiar investitori. Știu multe echipe care au trecut prin competiție și care și-au găsit definit următorul pas strategic în dezvoltarea lor.

Și încă o oportunitate foarte tare la How to Web 2015 e legată de faptul că poți deveni voluntar pentru conferință! Dacă aș fi studentă, n-aș rata oportunitatea asta, fie că studiezi un domeniu tehnic sau unul cu profil uman. Ritmul alert și intens al pregătirilor și desfășurării propriu-zise a conferinței te va ajuta să înveți lucruri la care nici nu te gândeai, fiindcă vei fi pus într-o mulțime de situații diferite și vei interacționa cu mulți oameni care mai de care mai interesanți. Crede-mă, odată ce prinzi gustul, vei vrea sa revii în fiecare an!

Așadar, ne vedem pe 26 și 27 noiembrie la How to Web Conference și nu uita să-ți iei biletul din timp. Mai e o săptămână până când se vor epuiza biletele Early Bird (123 euro față de 230 euro, prețul integral) și e păcat să nu profiți de asta. See you there!

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.