Vrei sa inveti sa faci Facebook ads eficiente?

Eu sunt adepta ”learning by doing”, fiindcă, de multe ori, înveți cel mai bine din experimentele pe care le faci singur. Desigur, depinde de tipul de învățare pe care îl preferi, dar eu funcționez foarte bine când plec de la o bază structurată și apoi îmi fac propria documentare, alături de exerciții practice. Și cred că mulți dintre noi sunt autodidacți în multe aspecte, mai ales când vine vorba de comunicarea/promovarea în mediul digital, unde noțiunile și practicile nu sunt reglementate.

Tocmai fiindcă e foarte greu să cuprinzi toate informațiile pe care le ai la dispoziție despre un subiect (despre care s-au scris mii de articole), cel mai eficient proces de învățare poate fi, uneori, să-ți transmită cineva cunoștințele în mod structurat. Așa este cazul campaniilor de Facebook ads. Eu am învățat să le fac de una singură, pornind de la zero. Am citit, am studiat platforma, am testat diferite tipuri de ad-uri și de campanii, până când am început să învăț ce funcționează în ce context și sub ce formă. Însă acest lucru presupune timp și resurse, mai ales financiare, pe care nu le avem mereu la dispoziție pentru a învăța. Dar soluții există, din fericire.

logoPentru cei care nu au timp de pierdut și vor să învețe să facă cele mai eficiente campanii de Facebook ads, există Social Media School. Următoarea ediție a cursurilor online ținute de Alex Negrea și Andrei Roșca va avea ca subiect principal acest tip de campanii, pe care aproape toată lumea le utilizează și pe care clienții le cer. Ca să ajungi la un cost per click de 0.01$ îți trebuie informații bine sedimentate.

Partea bună este că următorul curs va avea două module, unul de bază și unul pentru avansați. Iată conținutul acestora, pe scurt:

Modulul Basic – miercuri, 25 septembrie, orele 18:00-21:00

  • Marketplace Ads, Page Post Ads, Promoted Posts, Sponsored Stories, Sponsored Results
  • Cum funcționează sistemul CPC (cost per click)
  • Cum funcționează sistemul CPM (cost per mille)
  • Sistemul de bidding în campaniile Facebook
  • Setarea unei campanii – basic
  • Alegerea unui tip de Ad în funcție de obiective
  • Best practices

Modulul Advanced – miercuri, 2 octombrie, orele 18:00-21:00

  • Cum gestionezi mai multe campanii cu Power Editor
  • Cum optimizezi costurile și obții rezultate mai bune cu A/B Testing și multivariate testing
  • Cum setezi o campanie să apară unei anumite audiențe cu opțiunea Custom Audiences
  • Cum urmarești conversiile prin Conversion tracking
  • Ce sunt și cum poți folosi Retargetarea și Remarketing-ul ca să îți aduci mai mulți clienți
  • Tips & Tricks

facebook-ads-logoOfer câte două invitații pentru fiecare dintre cele două module, așa că aștept să-mi lași un comentariu până pe 23 septembrie, inclusiv. Spune-mi care e cel mai stupid Facebook ad pe care l-ai văzut vreodată și îți garantez că după acest curs nu vei face niciodată greșeala de a crea unul ca acela. Primii patru care comentează vor primi invitațiile, așa că promptitudinea e atuul vostru.

Succes!

8 Responses

  1. Bianca Dăniţă
    Sep 16, 2013 - 08:33 PM

    Chiar zilele trecute am văzut un Fb ad la un site de vinuri. Era ceva ciudat cu intreaga pagina. 🙁

    Reply
  2. Katty Dobre
    Sep 16, 2013 - 09:27 PM

    Unul dintre cele care imi apar chiar acum pe Fb: Ad-ul, cu titlul “Are you blogger?” are ca poza…evident, o pisica, si merge catre aceasta landing page http://simple2advertise.com/c/?u=mattgordon&c=env2video&ad. Cum, nu vedeti legatura intre pisici, bloggeri si bani?

    Reply
  3. Ivona
    Sep 16, 2013 - 10:42 PM

    O campanie la care mi s-a parut buna initiativa, insa nu cred ca a avut succes -https://www.facebook.com/hashtag/tombolaverii. Imi doresc foarte mult sa invat sa fac campanii reusite pe fb, de aceea cursul ar fi foarte binevenit!

    Reply
  4. Mihai Ciobanu
    Sep 16, 2013 - 10:48 PM

    In ultima perioada de timp (peste 1 an jumatate) nu am vazut nicio reclama pe facebook. Tocmai din cauza ad-urilor stupide si insistente folosesc Adblock. Totusi, sunt dispus sa ma alatur celor care vor sa invete cum decurg lucrurile in domeniul asta, deci daca doresti sa-mi trimiti o invitatie as fi mai mult decat multumit.

    Seara buna.

    Reply
  5. Bogdana
    Sep 17, 2013 - 12:28 AM

    Pe la începutul anului, Facebook mi-a sugerat să dau like Parohiei Acoperământul Maicii Domnului care avea biserica în construcție și informa utilizatorii că slujbele au loc la demisol. Campania se pare că funcţiona pentru că pagina avea ceva mii de like-uri și un administrator destul de activ. Nu știu dacă intră neapărat în categoria cerută, dar cu siguranță demograficul nu a fost bine ales dacă mi-a apărut mie să mă minunez. Nu în fiecare zi vezi o icoană pe lângă toate reclamele profane. Îmi pare rău că nu am făcut print-screen, dar pagina cu pricina e asta. https://www.facebook.com/ParohiaAcoperamantulMaiciiDomnului/info

    Reply
  6. Diana M
    Sep 17, 2013 - 11:42 AM

    Caut add-uri pe Wall si acum nimic nu-mi arata. Pana acum ma uitam la unele dintre ele cat de “inexpresive” erau si acum… toate au disparut…:)

    Chiar imi doream sa particip la acest curs, dar se pare ca ghinionul si nereusita mi-au luat-o inainte.

    Mult succes si chiar mi-a placut articolul tau “Cum scapi de ”mafia” concursurilor online”.
    Am organizat si eu si chiar cunosc pe cineva “concusoman”. Chiar e o “mafie”.
    Isi fac enspee mii de conturi si participa la toate concurusurile “Like & Share”, dar nu stiu cum ii putem bloca…

    Reply
  7. Alexandru
    Oct 07, 2014 - 01:32 PM

    Buna,
    Sincer, pina acum am ocolit sa fac vre-o campanie pe Facebook, pentru ca nu ma pricep!
    Cred ca este timpul sa invat mai multe despre tot ce inseamna Facebook si aceste cursuri, pot fi primi pasi!din pacate au trecut!
    Se vor mai tine?
    sunt chiar intersat de asa ceva!

    Reply
    • Andra Zaharia
      Oct 08, 2014 - 08:15 PM

      Alex, o resursa foarte bune pentru a invata sa faci campanii pe platforma de ads de la Facebook este: http://www.jonloomer.com/

      Reply

Leave a Comment

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.